Det som jag aldrig trodde skulle ske!

Det har skett något stort i mitt li denna vecka! Jag ska få köra Bwm:n till Örnsköldsvik på Torsdag. Där ska jag även stanna till på söndag med min Oscar,längtar väldigt mycket.

Körde i Östersund för första gången i Lördags! Var väldigt nervös men det gick hur bra som helst, det enda som skedde var att är vi skulle fara från parkeringhuset ovanpå Mittpunkten så blev maskien helt knäpp och svalde våran lapp! Fick lite panik där ett tag men det löste sig till slut!
Igår skickade jag efter min skinnis! Yeah! Längtar så jag tror jag går åt!

Igåt skulle jag skjutsa min käre bror till ICA för att han skulle panta massor av flaskor och jag skulle skicka iväg min ansökan om ett riktigt körkort, väl framme så började det att spöregna! Min bror och jag satt kvar i bilen och våndades i cirka 10 minuter innan vi räknande till tre och kutade ut! Jag till postlådan och han till bagaget men sen tyckte han att de var nog och hoppade in tillsammans med alla pantflaskor! Haha! Så då var vi där vi började igen! Men det löste sig tillslut!

Åh! Jag längtar så fruktansvärt till helgen för Oscar ska bjuda mej på middag på MamaMia och sen ska vi gå på bio!

 

 

Oj oj!




Life goes on..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback