Andra advent.

90011-56
Ja, så har denna helg försvunnit..
 Pluggat  Internationella ekonomi hela kvällen.
Jobbig, kommer inte att kunna det tills imorrn. Så jag kanske gör det på tisdag.
 Jag glömde ju bort det!! Jäkla klantskalle.

Ikväll for Oscar.. Kanske hela sju låånga dagar tills han kommer hem igen.
Men då stannar han i tre heela veckor istället. Så skönt.

Jag längtar tills jullovet börjar. Slippa detta pluggande. Väldigt less nu, typiskt att proven ska komma då man är minst inställd på att plugga..




Undra om man hinner allt tills mässan?
Eller om, man måste. De blir nog en del övertidstimmar denna vecka får jag för mig.
Fast det gör väl inget, sitter ju ändå fast där heela dagarna, lektioner lr ej.
Fast jag ska försöka få låna bilen i slutet av veckan..
Hoppas hoppas..

Ja, vad har hänt denna helg då?
Absolut ingenting.
Var ju då hos Matsson igår, men de hände nog inte så mycket tror jag..
Oscar ville hem tidigt han tyckte att det blev tråkigt då jag for.
Skjutsade hem Matte igår gjorde jag med. Stackarn, bilen hans är sönder..

Alltså om läraren säger att det inte spelar någon roll vad du får på provet du kommer ändå varken att höja dig lr sänka dig, vad spelar det då för roll att jag gör det? Tror jag måste fråga..


90011-47

Åh, jag vill ha en myyskväll igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback