Fredag den åttonde!

Alltså, vilket team jag och Oscar är!
Klarade av att laga värsta maträtten igår, alldeles sj! O de vart faktiskt jättegott..
Firade tvåårsdag igår..
Vi va till och med nyttiga, inget chips och godis här inte utan dipp med morötter,gurka och paprika..
Mmm gott 
Satt och skrattade åt Dobidoo.
Drack vin gjorde vi oxå, min mor bjöd oss, så snällt.
Fast det var nog Oscar som drack mest, är ingen vidare vindrickare jag 


Fortfarande så kääär...


Ikväll blir de glöggen hemma hos Matssonbröderna, ska bli roligt.
Kanske att man reser vidare till Dorotea men de beror på om man får skjuts..
Men det kommer bli trevligt vad som än händer.

Jag längtar tills nyår..





90011-53
Jag och min pojkvän fular oss i morgonrockar! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback