Språkfilosofi!!!

90011-78Pytt! Jag som trodde jag kunde filosofin men tji fick jag!
De var ett av de svåraste proven jag har varit med om!!
Hoppas jag får godkänt iaf...
Huvva..

Asså nu ser det verkligen mörkt angående Borga.
Jäkla skit, ja vill ju va med the girls o rocka!
Hoppas hoppas..

Idag satt mina kära klasskamrater och pratade om julebak och pepperkakor,
sen dess har jag haft världens sug på pepparkakasdeg, måste fara på Rossöns lilla ICA och köpa mig lite!

Imorrn kommer Emmmma hem! Tiiiiii!
Jag saknar Emmma, vi har ju knappt träffar varandra..


Ne, skruva i en mercedes benz 220d kanske?

/S


Kommentarer
Postat av: Josefine

vi har en stuga,vi har en stuga! =)

2006-12-07 @ 15:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback