Suck..

Åh, vet varken ut lr in.
De två månaderna kommer att bli av.
Och jag är jätteglad för Oscars skull. 
Det är jag verkligen, fårstår vilken chans det här är för han!
Vet hur roligt han tycker det kommer bli och det förstår jag absolut.
Men jag då, och han då?
I två månader? Utan varandra..
De är ju inte precis som om man kan ta bilen och köra ner för att vara där över en helg..
Två månader utan min älskling!
Känns som om jag kunde gå och dö.
Du betyder så jävla mycket.
Åtta veckor, 56 dagar, 672 timmar..
Det är en evighet, helst när det gäller Dig.
Vad gjorde jag innan du kom in i mitt liv? Fy vad tomt jag måste ha haft.
Två månader med min älskling i Sthlm. Två månader!


Åh, har redan börja gruva. För jag vet hur fort det går, dessa tre veckor kommer att flyga förbi och sen kommer jag att vara utan dig.. Min underbara Oscar..
Men jag vill inte att du ska stanna hemma heller, för jag vet hur gärna du vill fara och det ska du göra oxå!

Älskar dig så otroligt mycket..
Du är det bästa som hänt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback