El Stockholmo

90011-78Hemma igen! Skönt, den där staden är ingenting för mig.
Alldeles för stoort.
Blev alldeles virrig..
Men otroligt roligt var det, ägnade första kvällen på Den gröna Jägaren. Karaokebar.
Otroligt roligt=D Sen började gubben i garderoben tala med mig för han tyckte vi var så trevlig och det brukar man tydligen inte vara, flumgubbe. Såg ut som en maffiosooo.. Läskigt.

Torsdagen ägnades åt att gå på staden och kolla sig runt.. Såg Danny från idool.. Impressive. Eller inte =P
Gick även in i den mest osorterade skoaffären någonsin. Fanns alla skor fu önskade dig, man fick sicksacka mellan hyllorna.

Kvällen började vi på en jätteliten restaurang, sedan for vi till Hovet för konsert.
 INFLAMES ÄR BARA BÄÄST!
Sjöng som en tok gjorde jag! Åh vad bra dom är!

Sen for vi hem vid halv ett ungefär. Påvägen ner så dog Oscars vindrutetorkare. Inte bra alls.
Så vi fick sno oss en grej ifrån statoil som vi använde på vägen hem att torka rutan.

När jag väl skulle ta över, vid halv fyra ungefär så gick det inte länge förrän det började regna. Såg absolut ingenting. och värre blev det när man gatt köra om lastbilar.
  En sak är säkert, man fattar inte hur viktig vindrutetorkaren är förrän du kör utan!

Idag har jag o far varit på Mälhers och skruvat i Oscars bil, roligt roligt. Förrutom att han måste köpa en ny torkarmotor. Men det löser sig..

Snart på G mot Hotingo..
I´m gonna meet Emmma tonight!


90011-77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback