Måndag den sjätte i elfte

En dag närmare jullovet!
Kändes inte så  tokigt att vara tillbaka ändå. Fast jag skulle hellre varit med Farbror.
Han har tatuerat sig idag! Åh, vad jag vill se!

Sen har jag och Sandra haft korsordsstund på fiket idag.
Riktigt roligt! : D

Hörde igår att Saddam Hussein har dömts till döden genom hängning.
Hm, jag är egentligen emot dödsstraff men med honom så kanske det är bäst.
Han har ju vekligen gett intrycket om att vara en riktig sjuk människa.
På radion fick man höra en snutt hur man reagerade på domen, började svamla om Allah och grejor.
Hur normalt är det då?


Ska nog  börja försöka få ihop en uppsats till religionen. Suck..




Vad händer sedan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback