Onsdag den åttonde i elfte

Haha, Susanne Tingaard! " Hon som vet allt" ; P Haha!
Imorrn kanske vi ska ägna oss till en minnesstund ; P


Jaha, denna dag har varit riktigt rolig, har hänt otroligt mycket. Och fått reda på otroligt mycket..
Ikväll är det tvtittning hemma hos Sandra som gäller, BONDE SÖKER FRU. Missade ju förra, skittans!
Egentligen har jag inte gjort ngt vettigt på heeela dagen men den har varit kort iaf. Tuur

I miss my Oscar.

Snart ska jag bege mig till ICA för en check om de har börjat med pepparkakasdeg, onyttigt men förbannat gott!


Inatt kommer det vara fullmåne, undra om man kommer att sova kasst då?


Jag vill att det ska vara Onsdag, lr Tisdag eftermiddag den 14 november. Fy vad roligt det ska bli..
Åhh...

90011-74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback