These days goes by..

Jag orkar inte plugga. Försökte men de gick bara inte. Hoppas att vi inte hinner redovisa imorrn. Fast det skulle ju ha varit bra att få bort det med. För sedan väntar väl FG provet, skit prov.

Det blev Hoting igår, först for vi till Andreas där vi drack lite och spelade Texas Hold'em, skitroligt.
Sedan begav vi oss till Matssonbröderna där de var fler människor. Jätteroligt vad det. Vilket min goknul fick erfara denna dag. Bakis som få, tihi..

Jag vill till Örnsköldsvik, o myyysa.. Längtar tills helgen.
Undra vilken bil det blir bara..? Aja, de löser sig säkert.

Jag tror jag har kommit på en tatuering jag vill ha. Fast jag är inte riktigt säker än, tror jag vill ha nå mer än bara det. Fast det blir nog ingen tatooo på ett tag iaf.

Asså, de känns så konstigt, men nästa helg är det faktiskt första advent. Det har gått så otroligt fort, snart är det slut på skolan, och det egma livet börjar. Då jag får bestämme helt själv vad jag vill göra. Känns konstigt. Eller helt själv blir jag nog inte, jag har ju älsklingen. Tii!
Undra vad som händer egentligen?
Det kanske blir Örnsköldsvik i alla fall. Oscar kanske har ett jobb på G.. Kanske kanske.. Vad vet man ;D


90011-44



Cause it's you and me and all other people with nothing to do.
Nothing to prove.
And it's you and me and all other people.
And I don't know why, I can't keep my eyes off of you.

There's something about you.
I can't quite figure it out.
Everything he does is beautiful.
Everything he does is right.

What day is it?
And in what month?
This clock never seemed so alive...

Lifehouse - You and me    
(baby =D tiiii!)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback