Vad håller vi på med?

Hemma! Nu! De känns så otroligt konstig.
Sköönt.

Fick åka hem med Erika, vilken absolut förtjänar körkortet, kör som en Gud ; )
Så nu sitter jag här, ska kanske börja klippa lite riskkapitalsedlar, typ 120 st lr nått. Kommer att ta tid kan man lungt påstå.




Asså, ja är rädd. Rädd för vad vill håller på med. Redan om fyrtio år, hallå då lever ju jag! Då kommer de att börja märkas på naturen vad vi håller på med. Och inom FEM ÅR kommer det vara så lite olja så flygplatserna kommer att ha problem med få tillräckligt. Glaciärer smälter och skog skövlas. Jag blir så deprimerad bara jag tittar på det.  Allt bara för att jag ska ha det varmt och skönt.  Leva  som slappis.  Men samtidigt som de säger att det är våra liv och hur vi lever dem som förstör så säger de att de  inte kan faställa att det är just utsläppen som hart ställt till det.  Men  hur mycket mer har förändrats sen 1975 än vårat utsläpp? Jag vill göra ngt, men mer än det aftonbladet ger tips på.. Men vad kan man göra mer?



90011-75



www.aftonbladet.se/ettor/webb/3305_normal.html

 Värd att besökas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback