Where ever you go, I will follow you.

Jag tror att jag har hittat rätt.
Ni vet, hittat Han.
Han man vill leva resten av sitt liv med.
Han som när man är tittar på ett par skitsnygga skor, men som man inte kan köpa förrän han har tittat.
Han som när man skiljs ifrån tar med sig både mitt förnuft och mod.
För att sedan få återförenas med med Honom och känna sig som världens modigaste
Att man kan klara allt.
För bakom sig har man Han.
Han som är som ett berg, tryggheten som man kan ramla i famnen på om man kraschar.
Ja, ni vet Han.
Han som man kan va sig själv med.
Man kan vara hur sur och less som helst utan att behöva bry sig om man sårar någon,
för Han känner en utan och innan.
Han bryr sig inte att jag är sur utan börjar skämta och apa sig tills jag börjar le igen.
Nu förstår ni nog..
Eller Han som när man ska skiljas ifrån och jag ligger och gråter ändå får mig att skratta åt något otroligt konstigt som jag absolut inte trodde att Han skulle säga.
Han har jag hittat.
Och jag är så fruktansvärt lycklig med Honom.
Kan inte tänka mig att leva utan Honom.


90011-48





Out Of The Darkness And In To The Sun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback