Höglands Såg, Örnsköldsvik


Ja, då sitter jag här.. Lunch just nu så jag har ingenting att göra.
Men det är faktiskt riktigt roligt här på Höglands Sågen. Trivs som fisken!
Skulle lungt kunna arbeta här.

Just nu rätt ensamt, fortfarande ingen internet hemma i lägenheten och bara 1 och 4 på teven. Men de funkar iaf.
Oscar for igår morse så nu är det bara att försöka hålla sig sysselsatt med nått.
Ikväll är det iaf ett program man kan titta på, Bonde Söker Fru. Tihi.
Igår såg jag House, tycker inte det var något speciellt, asså det var inte dåligt men de va som inte sådär så att jag bara måste se nästa Tisdag.

Tror jag ska gå på stan en sväng när jag kommer hem. Om jag orkar.
Rätt less just nu, vill bara att det ska vara Tisdag, eller Onsdag morgon. Det skulle vara trevligt.

Jag tror inte det har hänt något sen sist, går bra att köra jetta! Haha! Roligt, vissa kurvor får jag verkligen ta i för att ta mej igenom. :D Och köra sakta, en bil fick hålla ut för att jag skulle kunna ta mig runt, fy vad han skrattade åt mig. :D Men jag klarade det, mycket stolt.

Kanske kommer snö snart! Yeah! Vad jag längtar, fast inte till halka kanske, för jag har bara sommardäck på bilen. Inte bra.

Ja just det, jag hade en försäljare hos mej igår eftermiddag, haha! Vilket udda typ, ett år äldre än mej va han. Talade mer om Yran och vad som hade hänt där än vad han sålde. Mycket komiskt.

Nu lyser Solen och inga moln är det på himlen, skönt, om man hade varit utomhus.
Men jag får ju gå när jag vill, de är rätt skönt faktiskt. Mycket positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback