Nu sker det snart, praktik.




Igår var en av de sämsta dagarna i mitt liv, iaf efter middagen och framåt.
Dagen började då med att ja va på skolan, sista dagen på tre veckor!
Så otroligt sköönt!
Sen så fick ja skjutsa hem Simon innan jag kunde fara till Hoting. Jobbigt, men jag fick ju hundra kr! Snacka om att de gick fort mellan Rossön och Hoting, ville ju komma fram ngn gång så jag fick baka tunnbröd:D
Och de hann jag med! Mina va specialare, med hål i Haha!
Men de va goda ändå, åt så ja inte orkade med middag.
Men ja klämde ändå i mej Emmas goda blåbärspaj;D Fick sota för det sen, fy va ja va proppmätt! Ha!
Men ja, sen när vi skulle fara till Rossön så tittade jag inte vart ja backade, satt och pratade med Oscar....
Jag backade på mina svärföräldrars bil!!
Jag skäms så otroligt mycket!
Men Oscar har försökt fått i mig att de går på försäkringen. Men de e ju fördjävligt!
På höger bakdörr.. Det värsta jag har gjort någonsin...
Men om det inte försäkringen täcker allt ska jag betala, lungt.
Fy sjutton..

Idag ska jag börja packa för en massa veckor i Örnsköldsvik. Och till helgen blir det utgång med Anja:D haha! Va roligt det ska bli!  Och shopping, (om jag nu har råd?) fy så roligt!
Har saknat våra helhelger!  Alldeles för länge sedan nu!

Rallyjettan heeela vägen till Örnsköldsvik! Ha!
Önska mej lycka till! ;D Ha!









All American Rejects -  Night Drive.
YellowCard -  Waiting Game
Blindside - When I Remember.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback