Onsdag.. onödig dag..

Ja, då sitter jag i Ä11 och gör ingenting.
Snart har ännu en onödig dag gått.
Har svenska just nu, men jag behöver egentligen inte vara här,
har gjort det jag ska göra. Tidigare idag hade jag religion men jag har de påbörjade arbetet hemma på datorn. Sen har jag Filosofi men de har jag oxå gjort klart... Varför for jag?
Undrar starkt på om jag ska fara imorrn..
Jag gör ju ändå ingenting nödvändigt.

Snart praktik.

Igår såg jag en reklam om att man kan vinna nittiofem miljoner på lotto.
Så då började jag fundera, vad skulle jag göra med så mycket pengar?
Jag skulle nog ge alla mina nära och kära de de ville ha.
Och sen skulle jag såklart köpa allt jag ville ha.
Men jag skulle ju aldrig behöva kämpa för något.
Jag menar, det skulle nog inte kännas likadant om man bara kunde köpa allt man ville ha.
Man skulle ju säkert vara gladare om man kände att man förtjänade det. Att man hade slitit för det, eller snålat.
Så jag vet faktiskt inte, visst, jag skulle vilja vinna pengar men jag tror inte att jag skulle vilja vinna så mycket. Nittiofem miljoner, det känns så overkligt mycket.

Snart bussresa hem. Skönt.
Igår såg jag och Oscar på Lager than life. Skit va sjukt!
Vi hade bunkrat upp med massor av godsaker men när programmet väl började så tappade man som matlusten. Handlade om väldigt överviktiga människor.
Huvva..

Missa inte Bonde Söker Fru..
Ikväll Kanal 4
Kl: 20.00

Skrattattack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback