Partaj

Rktigt roligt var det igår, helroligt gäng. Börajde hos Mårtensson och gick sedan vidare till Jörgen där en säng brakade.. Partyt dog som då. Stackars Jörgen, hans föräldrars säng och allt.. Hoppas det löser sig.. Idag bär det av till Örnsköldsvik igen, kul kul. Helst när det verkar som om jag kommer bli några tusen rikare idg, då ska jag unna mig ngt roligt.. Kanske en telefon ;P haha! Skulle kanske behöva en ny.


Jag o Älsklingen

Jaha, nu börjar en heel lovvecka.. va skönt. Synd att jag inte har någon skoter eller för den delen kommer att  vara hemma. Har blivit kär i snön nu. Vill inte lämna den. Men jag kommer ju hem. Bara fem veckor skola tills Jul och Nyår. Tihi, vad roligt!




Förvånad Oscar

Och ingen el finns det här, jo till oss finns det tack vare Mälhers men resten av denna stackars by. Men det löser sig säkert. Fint ute är det ju i alla fall ; D
Kanske ska gå ut och ta ngt kort. Bara för att..





Jag och Emma :D

Hm, ja.. Vad har hänt mer? Åt en jätte god middag hemma hos Oscar farmor igår. Fy vad jag åt förmycket. Tittade blodtrycket vilket var bra.. Kan fortsätta äta onyttigt : P





Oscar, Emma och Mårtensson



Ja ne nu kanske jag ska ta och göra ngt nyttigt.. typ tvätta kanske..




Hm, inte så väldigt nykter kanske...

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Gullunge!

2006-10-29 @ 11:55:01
URL: http://idajosefinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback