Praktik, vilket skit!

Åh! Det är så mycket som ska vara klart tills imorrn! Helst! 90011-50
För då kommer Oscar hem, och jag vill inte sitta och plugga om han är hos mej heller..
Jävla svenska, filosofi, religion.. Jag ska bli klar med i alla fall svenskan ikväll, så är det bara!
Denna dag har varit låång och tråkig..

Jag har fått min praktikplats idag! Yeah!
Gissa vart ; P
Jo Höglands Såg och Hyvleri! Haha!
Men det kommer nog bli väldigt roligt tror jag..
Tjejen jag ska va med var väldigt flum, haha!
Men snäll och d e ju huvudsaken : D


De kommer bli så jobbigt.
....Två hela månader..
Suck..



Jag känner med dej.. Om jag bara kunde göra något åt det,
Vet inte ens vad jag ska säga. Dumma han. Hoppas det löser sig tjejen!
Det kommer bli bättre. Det blir det alltid.. Kanske ta sin tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback