Shining like the sun..

90011-55

Hihi! Jag är så glad just precis idag!
Har köpt massor av Satsumas som jag ska smaska på ikväll.
Kan det bli bättre??
Ikväll ska jag vara nykter medan resten är onykter.
Ska köra hem folket som ska dricka.. Hihi!



Bonde utan fru vart hur bra som helst  igår.
Vilket underbart roligt program!


Imorrn tänker jag ha bil till skolan. Skönt.
Kliva upp lite senare.

Sedan ska det bakas tunnbröd imorrn igen.
Oscar ville baka igen, och så blir det.
Mmm.. Mycket gott!
Kanske hinner hem så jag oxå hinner baka litegrann!


Ne, men vilken bra dag. Jag blev inte ens sur när bussen var sen med Tjugo minuter.
Happy so happy....


90011-54


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback