..Snow..

90011-61





Idag kom snön.








Hm, inte riktigt så roligt som jag trodde det skulle bli..
Har som sommardäck på bilen så de är väldigt halt.
Imorse när jag skulle svänga i en korsning så gled jag åt andra hållet..
Som tur var så fick jag bilen rätt men om jag inte
hade fått det så hade jag nog hamnat i diket.. Inte roligt.
Är nervös över att köra hem sen, mest för att komma upp till parkeringen.. åh...
Hoppas det har smält bort..
Det är som en väldigt brant backe,
jag kunde inte få stopp imorse när jag skulle köra ut därifrån
 så de va bara och chansa och hoppas på det inte kom någon bil..
åh.. denna bil ska absolut få stå heeela helgen.
Hoppas det inte finns någon snö på Måndag.
 
Sista dagen för denna vecka. Har gått otroligt fort.
Vet inte riktigt vad jag ska ha för mig denna kväll faktiskt. Se på Idol..





Imorrn kommer Anja, vi ska ta en sväng på stan men tydligen så blir det regn.. Kul!
Tur att Gallerian finns.. Där kan man ju vara ett bra tag iaf..
Måste försöka hitta något och ha på mig.. Allt ligger som i tvätten.. Och det finns ingen tvättid, skit oxå.
Planeringen är enorm! Haha!

Ne kanske ska gå tillbaka till och kolla ja.. vad jag nu gör, stenkoll..
Kollar upp fraktsedlar heter det kanske! Haha! Aaahh jag kallar det så  ; )



snö snö snö snö snö snö snö




                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback