The sun

Det regnar inte idag!:D
Tjoho!
Ska ut och måla det min far 90011-51
spikar upp på altanen! Kan ju inte se ut sådär heller ;D

Igår så var var jag och min Oscar med Jojje, Johan och Andreas. Vi spelade kort och drack litegrann. Riktigt trevligt var det! Och jag vann på Texas hold'em! Haha! Så stolt!

Sen fick jag även med mej Oscar och Jojje ut till Stallet och hälsa på the horses, vi gick heela vägen i regnet.
Jojje och Oscar hade inte klätt på sig riktigt så de va genomsur när vi väl kom fram, så det vart ringning på skjuts hem, men trevligt var det.
Tänkte vi skulle gå dit för att de har flyttat Fauni och Pjåtor. O de vart så glad när vi kom Ha!

Glömde Psykologiboken gjorde jag i Fredags med, men jag sörjer inte så fasligt faktiskt. Kan lika gärna göra det efter lovet. Ne, kanske ska skriva klart Filosofin?
Eller de orkar jag nog inte.. Neee de orkar ja ej! Ska nog gå ut i solen:D


Nu har jag och Oscar varit ute och gått i 2 timmar!
Tagit kort på allt möjligt. Mycket mysigt var det!
Han har lånat en kamera från skolan:D
Imorrn bär det förmodligen av till Örnsköldsvik! Skiter i skolan!
Har ändå inte kunnat plugga. Så då börjar jag inte förrän halv tolv lr nått.

Café Blåbär Here I Come!!




The Hush Sound - Wine Red
Jack Johnson - Taylor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback