Tråkdag..

Asså.. Jag har så ont.. i mitt lår..
90011-44 Skulle skynda mej in i värmen och då halkade jag på det blöta gräset och landade med sidan på farstubron..
Vilken Pain.
Kommer få världens största blåmärke som någonsin skådats, helt klart!

Denna dag har varit låång och otroligt tråkig.. Ingenting roligt tro jag har hänt alls..
 Jo men förresten! Jag och Suss hade ju världens berättelse om vårat mord på getingen.
Kanske ska förklara för er som inte har fått höra detta..
Igår tog jag och Suss och mördade en geting i självförsvar.
Vi stod och väntade på Ingegerd men hon kom aldrig och då började en geting attackera oss.. Lr inte ;P
Men iaf, vi tog ihal han.. och sen stod vi och undersökte honom innan vi begravde honom i spjälorna till elementet.
 Så idag så tog vi och dokumenterade
denna händelse på Suss block! Ha!
Det var väldigt underhållande på en annars icke
underhållande teckenspråkslektion.





Vi blev inte dömd för vållande till annans död på grund av att vi använde det våld som nöden krävde så därför är vi fortfarande på fri fot..





 R.I.P  geting , död och begraven i elementfacket...




Lifehouse - You & Me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback