Äntligen..

Äntligen!
Har jag fått tillgång till datorn igen, det var en hård och tuff match men tillslut så!
Min bror gav äntligen upp och for till Olof.

Så, vad har hänt sen sist då..?
Har tillbringat helgen hos Oscar..
Gjort absoult ingenting, sutte på cafe Blåbär på Gallerian och skrattat åt roliga människor! Ha!
Vi kollade även på snygga personer, en vilken jag sa att den såg snygg ut.. denne hörde mej och tittade på mej som jag var en väldigt sjuk person. kanske kan bero på att det var en hon.. ha!


Skulle även iväg och ta hål i min tunga.. Men de hade inte öppet.. Tur lr otur?
Var väldigt nervös iaf:D hihi
Men det ska ske! Därned basta!

Gjorde ett impulsköp dessutom!
Ett par rutiga byxor! Ha! Hur sköna som helst!

Höll på köra på en ekorre idag! I 30km/h!
När denne filur dök upp på vägen tänkte jag vad tur, att han dök upp så långt framför mej, men helt plötsligt vänder den lilla krabaten och
jag måste verkligen tvärnita i mina 30km/h! Så nära var han!  Men jag körde ej över honom Yeah!
Och nöjd över min tvärnit var jag när jag såg den kika fram brevid bilen!



Livet är konstigt..
Ena dagen är man tvärsäker..
Detta kan man vara i veckor, men så kan enda dag ändra på alltihopa!
Konstigt..

Denna kvälls musik..

Panic! At The Disco - Nails For Breakfast, Tacks For Snacks
Ill Nino - Letting go




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback