Brännvinsstigens rally a la Goffe..

Studier är väl ett av de värsta som finns. precis efter Terror lr nått.. Helst rättskunskap.. de e väl tråkigt det!
Kommer aldrig att kunna allt detta tills imorrn.. men de e ju bara testprov ( ? ) lr ??
Tar en paus just nu, har suttit med denna bok mycket stor del av denna skolkdag.
Min första två lektioner jag är borta, Stolt!


Idag har jag kört rallygoffen åt farmor, fick örhängen av henne också, för tvåhundra kr ( ! ) Så nu är de väl till att använda dem också!! Nå små gröna stenar.. kunde tydligen bara hitta dem i Norge lr nått.. Dyrt!
Fikade en sväng hemma hos henne, rätt trevlig, kom överens att vi måste till Torpet!:D

.
Tillbringat helgen framför tv.. myssssigt...
Annars hände ingenting.. Hittade åt en grej! jätteglad vart jag:D

Har hört Oscars reklam idag!
 Vart väldigt förvånad då de hände! ha!
Så allihopa, lyssna på Onefm vet ja!

Vad ska jag göra med mitt liv efter gymnasiet??
Får spunk! Aja, verkar som vi får ta det som d kommer antar jag..
Men jag suger på det! Vill veta nu!!



Längtar till torsdagen den 21 / 9....



I helgen
  smäller det!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback