Dagen innan THE DAY

Imorrn smäller det!
Ska bli så otroligt roligt! För första gången blir vi hela klassen..ha!
Får ta rallyjettan till skolan imorrn! DET kommer bli en upplevelse!
Men bara jag tar mej hem så är jag nöjd!
Och imorrn kommer veckans present hem, som en liten belöning för att jag har stått ut ännu en vecka;D
Längtar så!

Idag kom jackan! Yes! Ska ha den imorrn..

Denna kväll har jag varit på campingen för sista gången detta år.
Städade och donade iför vintern.. Plötsligt ringde fader och ville att jag skulle fara till Backe med en vattenpass.. Bara 1,8m långt (!)
Tog ett tag innan jag fick in det i bilen! Ha!
Men tillslut så låg hela i bilen och jag begav mej till Backe, väl framme så var Ki och Christer där så man vart kvar på en liten fika.. Har inte träffat dem sen begravningen..
Mycket trevligt var det men jag gatt ju hem för att städa och dona åt min mor..

Och nu sitter jag här..
Inte har jag städat och donat åt mor inte..
 Nej nej, vart alldeles för förslöad för att klara det denna kväll.. Tror jag..





Dagens örongodis
Our lady peace - Hello Oskar
Arctic Monkeys -  Red light indicates doors are secured
Johnny Cash - A boy namned Sue
Och förstås Fall out boy . The Music and the Misery


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback