Den 13 september


Otroligt konstig dag detta har varit!
Allt har varit knas oc hela klassen har bara dampat! Haha!
Idag är första dagen denna vecka som jag ej behöver dyka ner i studier när jag kommer hem, mycket mycket skööönt!

Min mor ska hjälpa till och betala min jacka! Tjoho!
Jätteglad är jag!

På fredag smäller det! Yeah!
Tycker synd om Oscar som ska köra mej hem, jag kommer nog vara väldigt jobbig! ha!


Fällde en tår på Eriks Minnesstund idag,
  och jag det lät som om jag inte ensam..
Så jävla sorligt..






13 / 9
Sakna dej Farfar, åren går men de
t är inte sig likt utan dej..
7år sen nu..
  Man ska inte köra bil.. så är det bara..
                  

                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback