Dumma regn..

Åh.. Denna dag har varit låång.. Även fast den egentligen är den kortast på hela veckan.
Dåligt väder och dåligt humör..Hör de ihop!?

Vad hände igår då?
Fick inte ha datorn iaf.. Dumma bror.
Tänkte vara duktig och plugga litegrann men det somnade jag ifrån. Ha!
Kan bero på att Onsdagsnatten vart väldigt kort av ngt skäl.. Hm? ;)

Just det! Jag fick köra upp igen igår!
Med Mannen som uppkörningsman! Ha:D
90011-42 Men jag tror jag klarade mej även denna gång..Eller ;P

Jag har kommit fram till att jag inte tål en viss lärare! ÅH!
Han är ju såå hemsk! Så glad att man får göra uppsats nu så man slipper sitta i klassrummet med han.. Huu.. så äcklig karl..
Fast jag verkar inte vara ensam om att inte gilla honom precis.

 Igår var det skolfoto. Och jag blev en liten tjursticka på kortet såg det ut som..
 Förvånad? Ja, det är inte jag iaf..
Men gulligt va det att både Barbro och Ingegerd va med:D hihi!
Vi älskar alla, alla älskar oss.
Med massor av hjärtan runt omkring. Detta är nu förevigat med SP3, 06/07. Yeah!

 Jaha,  hur ska man göra för att få ordning på alla dessa komplicerade  tankar då?


När kommer min stjärnklara kväll då..?
Dumma moln..


Wolfmother - White Unicorn
Blindside -Fell In Love With The Game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback