Första dagen vecka 38..

Ja,  Vad har hänt denna dag då?

Hm.. Inatt drömde jag iaf att jag skulle dela blondshampoo med susanne:D Ha!
Och att mor dog, men d är inte lika roligt..
Vaknad alldeles blöt i fejan..Not nice.

Denna dag har jag,Josse,Susanne,Elisabet och Susanne
funderat på vart vi ska vara på nåsta partaj..
Ttror vi har kommit på det:D Ska bara kolla med ägaren oxå=P hihi..

Gått i skolan har jag såklart gjort! På alla lektioner. Duktig.
 Även fast jag inte riktig hänger med på teckenspråk.
 Asså! Det är bara så! Jag suger på vilket språk det än är! Ha!
Jag kan inte få in olika tecken för orden I mitt huvud!!
Får hoppas på G men d måste vara väldigt svårt att få IG tycker jag!  (?)

Jag säger bara de, fel regering. Helt klart!

Skulle egentligen ha tränat på svenskan, men ja orkar inte.. Latmask, är jag.

 Bror ska köpa min skoter! Så snart är jag några tusen rikare:D YEAH!
Fy så sköönt..
Och jag kan fortfarande köra när jag behöver den!
Det är bra, för jag kör inte så många ggr iaf..



Denna kvälls gomusik..

TRUSTcompany - Today
Soil - Say you will
Three Days Grace - Pain
Our Lady Peace -  Sorry
Panic! At The Disco - I Write Sinds Not Tragedies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback