Gul audi 80.. inte limegrön ;P

Jag tror inte livet har varit såhär bra på väldigt länge!
Njuter så otroligt.. Allt är skönt..
Förutom bussen imorse, det värsta jag har varit med om! Vilken tortyr!
Fyra grader ute men det var absoult kallare i bussen! Fy sjutton!
 Ska aldrig mer klaga när det är varmt.. Aldrig!

Fortfarande ingen praktikplats! Men det kanske löser sig imorrn..
Ringde till Esset Ekonomi idag men de tog inte emot praktikanter
  men hon gav mej en hel bunt med nr som jag kunde ringa till!
 Hon var så otroligt trevlig så jag var påväg att säga att jag gärna pryade med henne!
Hihi!
Look at it! Limegrön
      och allt!!!!



Och ihelgen ska man börja med bilen.. Fy så jobbigt men om den ska bli gul någon gång så!

Åh.. Satt och zappade framför tvn när världens absoult snyggaste bil dök upp på rutan! Mustang GT!
 Det visade sig att det var ett helt program tillägnat denna bil.. Helt salig vart jag!
Tänk att få se en sån! Eller ännu bättre köra en sån!
Fast bäst är nog att äga en!
Jag ska äga en sån någon gång i mitt liv, så är det bara!



Ja just det!
Uppmanar alla att ladda hem Wolfmother!
 Vilken musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback