Livet..

90011-3
Att leva är som att älska,
 -allt förnuft är emot det,
 all sund instinkt för det




Jag har haft den mest fantastiska helg som man kan önska sig!
Denna hel var enbart till mig och Oscar. Längtar till nästa gång jag kan göra den!
Fick träffa några av hans klasskompisar, en del för andra gången men jag tror att de flesta var för första gången. Det var en upplevelse:)
Jag har även (äntligen) fått se Kalle och Chokladfabriken! Vilket jag tyckte var en bra film.
i har även ätit på Mama Mia, fy vilken god men dyr mat.


Har idag blivit medlem av Körkortsklubben!  Stolt!


Till helgen ska jag få leka med Emmmma igen, de e så forgjortat länge sen nu! Börjar få abstinens! Haha! ;)

Ska kanske pröva på att praktisera på Holmen Skog, om jag får.. Annars blir det på ICA, för att sedan hoppas på ett arbete senare i livet.. Sommarn eller så, känns så oootroligt långt dit!






90011-4
Var inte rädd för vampyrer,
 det finns inte på riktigt
 Tihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback