Vad ska jag göra med mitt liv?

90011-5
Jag tycker om att lära men
 inte alltid att bli undervisad










Ja, då sitter jag här igen.
Det är så att jag valde bort matte c förra veckan, riktigt nöjd var jag.
Detta visar sig nu slå emot mej, för just nu sitter jag och tittar på utbildningar och har hittat en som passar nästan perfekt. Den heter ekonomprogrammet men naturresursinriktning..
Men jag behöver matte c.. :/
Jag vet inte hur jag ska göra för den ligger i Uppsala och är på fyra år (!)
Därav dök det upp massor av frågor i mitt lilla huvud..

  • Orkar jag verkligen gå fyra år till?
  • Vill jag verkligen gå denna linje?
  • Vill jag börja plugga på engång?

Den passar ju in, på allt utom åren. Man får desutom jobb efteråt.
Åh, vad detta är svårt, om det inte hade varit för matte c så hade jag nog varit lite mer säker!
Tror jag..









En dag närmare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback