Blä väder, Blä dag.

Onsdag. Tråkdag.
Men far kommer snart hem och då kan han hjälpa mig med bilen.
Så fort jag inte har nått att göra så går jag ut och pysslar jag med den : )
Det är så roligt.

Igår var jag då till Sundsvall med the bruds.
Hemvägen var klart det roligaste!
Allt bus vi hittade på!

Kom inte hem förrän halv elva.
Snacka om busväder det var den sista biten mellan Hoting o Rossön.
Vinden drog i bilen o regnet öste ner.

Balskor vart inköpta iaf. Hittade dem på engång.
Och jag hittade oxå studentklänningen på Carlings. Men den satt inte så bra.
Men jag ska dit och testa den igen. Måste. Den va så fin.
Och sen så åt jag lunch och middag för 60kr, goodie för ekonomin. Som knappt existerar.
Middagen intog vi på nått kebabställe. Konstiga kebabgubbar var det där. Scary..



Och imorrn kommer min älskling.
Saknar han så himla mycket.
Imorrn är det förresten två år och fyra månader sen vi kom på att vi passade ihop : )
Älskar honom så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback