Everything

Nu kommer allt och ingenting inlägg igen.

Jag gillar att se skräckisar. De ryser så mysigt i kroppen då.
Jag är blond. Och om jag skulle råka missa det så blir ja upplyst om det dagligen.
Just nu lyssnar jag mest på punk. Är inne i en sån period nu.
Jag har allvarligt börjat fundera om jag verkligen ska bli civilekonom.
Jag vill va ekonom, men kanske miljöekonom är bättre?
Jag gillar att sitta i myskläder. Skita i hur jag klär mig. De e skönt.
Jag skulle vilja äga mer pengar. Och en w850i.
Det är snart slut på skolan. Känns så konstigt, man har ju aldrig gjort nå annat än å plugga.
Jag tycker Ryan Mcdonell är världens snyggaste karl!
Jag gillar Silverstein.
Jag äter sallad nästan dagligen. Till kvällsfika eller lunch.
Jag gillar pappas nougatkakor.
Och sen gillar jag att vara nyduschad å få krypa ner i en nybäddad säng.
Det är det härligaste som finns!
Jag funderar på att byta design på bloggen, men jag vet inte riktigt till vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback