Första lovdagen

Vilket uppvaknande!
Hade hoppats på att få sova länge och sen dra sig önnu längre.
Men de ville inte Jojje att jag skulle så han ringde tog o ringde mig han!
Det enda jag minns av vad han sa var att jag skulle ägna dagen åt att jaga renar o fånga dagen. Flum.

Ja, ikväll kanske jag beger mig av till den riktigt obygden. Inget rinnande vatten, ingen toalett. Dock ett dass!
Fast det finns el iaf, haha!
Men de är ju de som är charmigt. Fast det kommer bli lite problem att få vatten ur pumpen denna gång för flaggstången tog med sig kranen då den rasade ner.
Haha! Efter denna förklaring kan man lätt tro att jag ska till ett rivningsobjekt ; P

Och på måndag ska jag få träffa Anja igen!
Fy vad roligt! Längtar..
Så länge sen sist.





För nu är det en dag närmare.
Och om allt fungerar idag, kanske vi få se varann redan imorrn.
 Men det är ett stort kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback