Ledig


Fick dåliga nyheter idag om jobbet, jag kan inte börja tidigare. Synd.
Men det är inget att göra åt.
Och jag får mindre än jag trodde de första nio dagarna, men men.
Det iaf ngt.

Igår raggade jag o Pierre heeela kvällen, åt glass och kollade in när folket spelade brännboll och blev full.
Oscar hade lovat att komma och hämta mig senare på kvällen men allt gick inte som planerat så runt halv ett, ett  skjutsade Pierre hem mig efter en lång väntan.
Men roligt hade vi iaf :D



Snart kommer Oscar hit och ikväll kanske vi ska fira att Mårtensson har klarat av sina två veckor på någon kurs, det blir nog roligt!

Hur ska jag göra med mitt liv nu efter skolan.
Allt är ett enda stort frågetecken, har ideer men jag vet inte om jag egentligen vill.

Go with the flow ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback