Nöjd? :P

Jag får krupp på min MP3.
Allt ska då lägga av precis nu.

Imorrn får jag sovmorgon. De e skönt.
Och i helgen så ska jag hitta på ngt roligt, tror jag ska dra med mig min älskling till Ösund och titta på bio.
Det är mysigt.

Jag fick inte se klart på filmen idag! Typ fyra minuter kvar!
Snacka om miss i planeringen.

Jag vill att all snö ska försvinna så jag får sommar och sol.
Så jag får bli brun och vacker!
Få slippa sminka sig och klä på sig massa kläder.
Fast det dåliga med att jag ska jobba på lasarettet är att jag inte får sola hela dagarna som jag får på campingen.
Det var ju ett stooort minus..
Hm, kanske ska ta mig en lite längre funderare ;P

Jag har tänkt.
Alla människor går efter en viss rutin.
Vissa mer än andra.
Varför gör man det?
Men titta på mig.
Jag kliver upp på morgonen. Går på engång till badrummet och gör iordning mig.
Sen tittar jag efter vad jag ska ha på mig.
Äter frukost, på samma stol varje morgon.
Och sen så sitter jag vid datorn en stund om jag hinner.
Varför gör man så egentligen?
Och när jag kommer hem byter jag till myskläder direkt!

Jag är en riktigt rutintjej. Jag behöver dem.
Annars blir jag nervös.
Fast det är kanske bra om jag bryter dem ibland :P





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

men moget... de är ju en jävla skillnad på lön också, tänkt sitta på campingen hela livet eller?

2007-04-04 @ 08:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback