Questions

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

En lokförare kommer till företagsläkaren och klagar på att han har ont i ryggen. (Psykologiboken)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Brors pepparchipspåse, haha!


3. Vad var det senaste du såg på tv?
Gardeninvaders.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11.25 (12.01)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Far prata med morbror o Fall out boy.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jag gick från bussen.


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Kanal5:s hemsida.

8. Vad har du på dig?
Fleccetröja o mysbyxor.

Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jag drömde att jag kutade väldigt fort och länge. Tror jag sprang ifrån ngt läskigt.

10. När skrattade du senast?
Igår, åt pierre.

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Blå o röd prickiga tapeter, tavlor på jag o min bror då vi var små, en klocka, mor då hon va liten, Simons CocaColahandduk o några hyllor.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njae, det tror jag inte.


13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Det är alltid roligt med frågor.


14. Vilken var den senaste filmen du såg:
Saw III.


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Åh, så himla mycket. Men jag skulle nog först ge bort en massa! Sen skulle jag nog köpa mig en Mustang GT och ett par Vans.


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
Att jag tycker Kaviar är ett av de äckligaste som finns!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att Ozonskiktet blir helt igen.

18. Tycker du om att dansa?
Ja, alltid! Vad som helst! På krogen eller på dans!


19. Georde Bush?

nja, han är nog ingen höjdarfigur inte.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Pojke: Marcus kanske? Har inte funderat så mycket på det...
Flicka: Aurora, fast i andranamn. Ja, sen vet jag inte riktigt.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja, absolut! Jag vill helst bo utomlands någongång i mitt liv.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Om jag kommer dit, tss. Nja, att jag är välkommen ; P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback