Världens sämsta dag.

Idag har det varit en av de värsta dagarna i mitt liv.
Det började skit och det slutade absolut skit.
Jag vet att jag är svängig i humöret, och att jag är duktig på att ta ut det på andra.
Men jag jobbar på det, jag gör verkligen det.
Men ibland går det åt skogen. Idag var en sån dag.
Redan kvart över åtta kändes det som om jag bara kunde gå och lägga mig igen..


Men jag ska betala. Det var mitt fel och därför ska jag betala.
Jag kanske inte kan betala hela men det är för att jag inte äger så mycket pengar.
Men jag ska betala det jag kan.

Förlåt..

Kommentarer
Postat av: emma

sötfia.. alla kan nog ha dåliga dagar...å vi alla ha saker vi måste jobba på :) Hoppas ni får roligt på brännbollen ikväll :)

2007-04-26 @ 11:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback