Ikea, Strömsund o KRAV jeans

Igår var det Ikea för hela slanten.
Handlade mina första KRAV märkta jeans!
Visste inte ens att de var de förrän jag betalade.
Hihi. Roligt roligt.

Kom hem vid åtta och vid halv nio bar det av till Strömsund med Alex.
Vi skulle festa, dock så träffade jag Pierre, vilket var så himla roligt och länge sen så jag var med han hela kvällen.
Har saknat våra pratstunder väldigt mycket :D

Imorrn börjar skolan, men inte för mig.
Lite underligt faktiskt, fast inte så mycket som jag kanske trodde att det skulle kännas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det enda du snackar om är pierre, inte undra på om din pojkvän skulle bli less på dig!

2007-08-27 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback