Jägmästare

Igår var en dålig dag. Feber o ont i hela kroppen. Orkade ingenting. Låg bara framför tvn hela dagen.

Idag är det mycket bättre, även fast det fortfarande gör ont i nacken något otroligt.
Men det är så himla fint väder så jag måste ut.


Idag är det sista dagen för denna vecka som jag kanske kan få veta om jag kommit in.
Jag känner det mer och mer. Jag har valt rätt.
Jag vill verkligen bli jägmästare.
Hoppas, hoppas att jag kommer in.

Om
det nu är så att jag kommer in, så hoppas jag att detta år går fort.
För jag gillar inte kemi, fysik, matte m.m
Men om det är så att jag måste ta mig igenom dem för att få plugga till Jägmästare sen så ska jag klara det : )

Just nu är min pojkvän i Umeå, ska till Luleå idag med Jörgen.
Hoppas han får det riktigt roligt ikväll :D
Och hela helgen för den delen.

Saknar han lite redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback