Besviken

Åh Fan fan fan..
Jag vet inte om jag kommer att ha råd..
Det kommer att gå mycket pengar framöver..
Satt på bussen idag och funderade på min ekonomi, kom då på att jag måste betala lacken med.
1500kr, nej jag kommer inte ha råd. Men jag vill så jävla gärna så det är helt sjukt!!
Åh, suck. Ja, jag får nog skita i det. Igen.
Jag vill inte men jag måste nog fan inse att det går inte.
Så jävla besviken..


Susanne har fixat tickets till oss idag. Najs bajs!
100 dagars here we come!




Ikväll är det slipning av bilen som gäller.
Egentligen har jag fan inte råd att ha en bil.
Bara en massa utgifter som jag inte har pengar att betala.




Jag får så ont i hjärtat när jag inser vad jag egentligen har missat.
Never. Ever.
Kommer aldrig att kunna släppa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback