Dessa sthlmare.

Så, då har man firat lite grann!
Blev automatiskt chafför, men det hade jag nästan tagit för givet : )
Det var riktigt roligt att träffa alla igen, det är inte ofta man gör det även fast alla bo på byn..

Imorrn ska mina älsklipälskis till stora staden.
Har haft funderingar på om jag ska följa men jag tror faktiskt att jag inte orkar det.
Eller jag orkar men inte kroppen. Redan klockan sju kände jag att jag lätt kunde lägga mig och sova.
Egentligen ska jag väl inte gå imorrn heller men jag vill ju..


Min älsk kommer inte imorrn.
Fan vad jag ogillar sthlmare! Okej, jag ska väl inte dra alla under samma. Men många lever verkligen i sin egne värld. Helst hon som bossar över Oscar. Hon tror att det liksom bara är å åka upp och ner ungefär som tunnelbanan, sen att det tar typ sex sju timmar och att det är 60 mil, de tänk na int på. 
Sen att det dessutom är några mil till både flyg o tåg, de fatta na inte.
 Fan va jag tände idag när jag hörde vad hon sagt till han! Vad jag blir less på såna människor.

Så ja, nu kommer han inte förrän på fredag och dessutom så kan den där tanten inte svara på om han behövs nästa vecka. Nej men se till och ta reda på det då, de e ju som inte som att han kan komma på 20 minuter om hon helt plötsligt kommer på att hon vill ha han där.
Åh, är så irriterad.

Men som sagt, alla är inte likadan.
Men ens bild av dem blir ju int bättre av sånt här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback