Detta kommer att hända denna dag.

  • Jag ska räkna matematik C, har redan börjat.
  • Måste sätta i motorvärmaren i BMW.
  • Gå på 50 årskalas ikväll. Min kära morbror är födelesedagskarl idag!
  • Bestämma mig hur jag ska göra med denna piercing. Vill fortfarande.
  • Se till så att jag blir anmäld till detta högskoleprov. Måste göra det!
  • Soooova och längta tills imorgon då han kommer hem.

Min dag i ett nötskal.

Varför ska det vara så svårt att bestämma sig?!
Nej, här och nu bestämmer jag att om två veckor, då man fått pengar igen ska jag ta med mig min älsk och tillsammans ska vi pierca oss! That's it!

(Och såklart kan ju Svea få följa med hon meeed, om hon vågar, hehe )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback