En helt vanlig dag..

Nu är min bil gul!!
Ja, iaf första vändan var målad när jag tittade förbi runt ett.
Ångrar mig väldigt mycket att jag inte tog med kameran. Den var så fin!
Snart kan jag ragga runt i min gula Audi! : )

Sitter i Hoting nu, tror att ingenting  kommer att hända denna kväll, fast man vet ju aldrig med denna karl.
Har klippt han förresten, han såg ut i håret så det inte var klokt. Till och med han reagerade på sin frilla när han tittade sig i spegel. Då är det verkligen kris.

Nu blir det fire i kaminen nere i vardagsrummet, skönt..

Jag vill hitta på ngt roligt!
Vi måste göra det i veckan tjejer!

Mitt liv sucks.. Inget roligt händer. Får spunk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback