Framtiden

Jag vill att mitt liv ska ticka iväg fortare. Det går så segt.
Ingenting händer,allt är likadant som de alltid har varit.
Jag vill flytta, göra någonting nytt. Börja leva sj!
Är less på att åka buss, less på att gå på skolan.
Less less less.

Längtar samtidigt som jag fasar när man kommer att vara student.
Innan dess ska jag ha bestämt mig vad jag ska göra med mitt liv.
Om jag vill gå skola, vad jag ska bli för ngt.
Lr om jag ska arbeta?
Kanske resa?
Åh suck.

Jag vill inte sitta fast häri Jämtland när men älskling kan fara och resa.
Jag vill vara med han, uppleva saker och ting tillsammans.
Skönt att det bara är några månader kvar.


Men samtidigt kommer man ju att tappa kontakten med alla vännerna.
Det vill jag ju inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback