Helt sjukt!

Igår va förta dagen på helt sjuk länge som jag inte skrev ett inlägg! Sorry!
Men jag hade inte tid, ja det är samt. Jag stressade som en took för att hinna allt..
Nu ligger min mys i min säng igen..
I love..

Idag ska jag köra BMW låångt, och sen kommer Sofie att ta över, Driva BMW lixom ; P haha!
Helt sjukt, idag far vi verkligen. Känns så himla konstigt, och jag har så himla mycket att göra innan.
Suck, hatar när det blir såhär..

Vi far verkligen, helt sjukt!

Och den enda packning jag kommer att ha är en väska och en påse, men påsen är ett stooort kanske, tror inte jag behöver den! Jag hatar att ha för mycket, måste dra på det ut och in från och till bilen, helt sjukt jobbigt ;P

Nej men nu måste jag börja göra nyttiga saker, för annars hinner jag inte!

Pusssssss så syns vi på Söndag.



Jag vill inte lämna min älsk, han är hemma och jag far.
Känns så himla konstigt.


Kommentarer
Postat av: emmmmmmma

vi ses på lördag busfia ;)

2007-02-09 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback