Lista

10 favoriter:
Färg:
Grönt.
Mat: Sweet and sour gryta.
Band: Just nu, Silverstein, Atreyu bl.a.
Film: Allt med Johnny Depp typ, haha!.
Bok: . Gåtornas Palats av Dan Brown
Sport: Jag sportar inte, en liten latis. Fast jag simmar och det tycker jag om.
Årstid: Vår/vinter.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Piggelin.
Tid på dygnet: Kvällen.

9 för tillfället:
Humör: Nja, kunde varot bättre.
Smak: Ost.
Kläder: Myskläder.
Bakgrund: På datorn? Me and my älsk.
Nagellack: Lila.
Tid: 16.05.
Omgivning: Prickig.
Irritationsobjekt: Att jag är sjuk :(.

8 första: (absolut första)
Bästa vän: Sandra.
Screen name: Va?
Husdjur: Kissemiss.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Andreas.
Musik: Ingen aning..
Bil: Min Audi 80.
Kyss: Ja du ingen aning.

7 senaste:
Cigarett
: I lördags. Skäms..
Mat: Pasta och nån skinkssås.
Dryck: Funlightsaft.
Biltur: I söndags, från Vilhelmina.
Kyss: I söndags..
Spelad låt: Atreyu - The Crimson.
TV-program: TRL tro ja..?!.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Tro int jag har dejtat, tihi.
Brutit mot lagen: Yes..
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Nej.
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 nej tack:
Kläder: Något riktigt tjejigt, typ med fladder vid armarna lr nått, huvva.
Mat: Pyttipanna.
Musik: Opera, techno.
Dryck: Kaffe..
Personlighetsdrag: Egoist, när det blir överdrivet.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Slipade bilen inför lackningen.
Du kan höra just nu: Musik, min far letar efter kläderna och mor laga mat.
Du inte kan leva utan: Mina brudar, förgyller livet mitt. Min älskling, my everthing.
Du gör när du har tråkigt: Snokar på internet, pratar i telefon, bloggar, titt på tv.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Hihi! Lätt! Doit, Svea och älsk.
Du tycker om: Samma här!.
Du inte gillar: De som tror att de är mer än alla andra.

2 val:
Kaffe eller te: Ingetdera.
Vår eller höst: Bägge.

1 önskan: Att jag hinner klart med MatteC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback