Lista

Tagit av JennieSaarinen.blogg.se :)
Dagens:

Klädsel: Löst sittande jenas och en munkjacka.
Smink: Foundation, puder och mascara
Frisyr: Nytvättad, med lite vax.
Låt: Sunrise Avenue -  Fairytale gone bad
Vill ha: Något att göra.
Saknad: Mina flickor
Roligaste: Att min bil har blivit gul idag.
Tråkigaste: Att jag inte har ngt liv.
Kramar: Oscar
Pussar: Oscar och Ozzy.
TV-program: Inget alls. Det är inget bra.
Köp: Har inte ens varit inne i en affär : )
Godis: Gula fox, mumma.
Lunch: Tacos
Damp: ATT JAG INTE HAR NGT ATT GÖRA!
middag: Schnitzel med smörstekt kylftpotatis och beasås eller kryddsmör. Den ni ; ) 
Träning: Ingen, skit att vara sjuk. 
Läsning: Dan Brown. 
ärligaste: Att jag måste se till att det händer ngt kul inom en snar framtid.
Snällaste: Min far, som jobbar så hårt med min bil. Mej tycka om han. 
Nyttigaste: Funlight saften jag dricker nu.
Citat: "Vad du nu har för begåvade ideer" 
Åh nej!: Att färgen inte räcker till allt! :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

men baby, den låten är såååååååååå ute nu ju :P... ;D

2007-02-17 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback