Rensa eller paketera fisk i Norge?

Och nu har jag ett nr till en kapten som kanske kan tipsa mig om jobb : D
Är så himla glad! O Emmmma vill följa med mig!
Sen har jag hittat värsta sidan där man kan få info!
Och inte nog med det så vet jag ett ställe dit jag kan söka men då kommer jag inte att rensa utan jag kommer att paketera fisk.

Åh, vad jag vill.
Måste och ska ringa i veckan!

90011-65


Sen ska jag ta med mig min mys och fara till staden i veckan, där ska jag börja kolla om någon vill ha en servitris i sommar.

För min goos har sökt arbete på ÖP och om han får det så kanske vi flyttar ihop.
Fy vad jag vill det! :D
Men det ärju bara spekulationer än så länge..

 
Jag har anmält mig till Högskoleprovet den 31 mars.. Oh yes indeed!

Sen så vet jag att jag vill gå och bli civilekonom, fyra år. Och jag tror jag vill gå det i Östersund.
Jag har börjat bestämma mig vad jag ska göra efter gymnasiet! Jag är så himla glad!

Sen har min far börjat plocka ihop min bil min bil idag..

Och inte nog med allt detta!
Oscar kommer stanna hemma i en hel vecka trots allt!
Snacka om att jag känner min glad idag!

Kommentarer
Postat av: Emmmmmmma

Jaaa, vi måste ta å kolla upp allting i veckan, är sååååååå på så du anar inte.. :)... Men du kan ju säga til om du vill jag ska göra något så slipper du ringa alla samtal å de :)

2007-02-18 @ 18:13:38
URL: http://sofielousiejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback