Sjuk

Är det meningen att jag alltid ska vara sjuk lr?
Gick iväg idag för att ringa min mor. Och för att ta en paus, fällde några tårar då jag.
Kände mig så himla vek.
Tack snälla Erika som skjutsade hem mej!
Hon har sovplats förresten vilket betyder att jag har sällskap när alla andra ska göra ngt annat : )
Tjoho! Me and Erika ska rocka stan ;P

Ska vara hemma imorrn och vila upp mig. Vill verkligen inte missa 100dagars.
Men som det känns nu kommer jag att göra det.

Vill inte vill inte vill inte!


Snart är lov.
Jag funderar på att va i Sthlm mer än vad som är bestämt nu.
 Ja mena, varför inte. Vad kommer jag att göra här? Ingenting.
Förrutom att köra rallyaudin min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback