Skitdag.

Länge sen jag va på ett sånt här dåligt humör som jag har varit på idag. Huvva.
Och en låång dag har det varit med. Skitdag helt enkelt.

Hjälpt fader ikväll.
 Lr, ja det va meningen iaf.
Jag höll på med att pensla på härdning på framskärmen, så nu har jag bruna händer! Haha!
Under den tiden hann han göra det han skulle göra sj.

Imorrrn kanske min mys  kommer hem, känns så jävla konstigt att han ska vara här hemma medan jag far iväg. Kommer att må skitdåligt när vi ska skiljas på fredagen. Dåligt samvete till tusen.

Åh, blev så glad idag. Tänk, en ny car.
Tjoho! Och sportisporti.. tiihi..
Men inget är säkert ännu


Vissa kan ju ta och ta lite ansvar kanske.
Inte skylla allt på alla andra jämt.


Kommentarer
Postat av: susstuss bomulls boll

bry dig inte om mr pucko på skolan, han får fan skylla sig själv, för du har sakt till om det varje gång!:) natti min vän!

2007-02-07 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback