söndag den tjugofemte februari

Good Charlotte är bra.

Imorrn är det skola, en vecka kvar till lov.
Skönt tänk vissa, bajs tänker jag.
För jag har absolut ingenting att göra.
Jag vill göra ngt roligt.                                                                                         Joo, jag kanske ska till Sthlm.



På onsdag är det 100 dagar kvar av min vistelse på gymnasiet. Känns så himla konstigt.
Men nu kommer jag äntligen att kunna bestämma vad jag egentligen vill göra!

Men vad vill jag göra?


Två redovisningar till veckan plus matteprov.
Sen är det näst sista veckan innan mässan.
Känns som om jag inte kommer att hinna matten innan jag går ut.
Fast.. Gör det ngt egentligen? Kan ju faktiskt vänta med högskola ett halvår..

Nee.. Undra om jag kanske ska dra täcket över mig och hoppas på att imorrn blir en bättre dag än denna..?

Just nu känns det som om jag egentligen bara kan gå och dö.


You, you're me
I'm the lock, you're the key
You're the air, the air, I breathe
But tonight I'm choking






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback